Skip to content
  • Redakcja
  • Polityka prywatności
Copyright StoreMaster 2025
Theme by ThemeinProgress
Proudly powered by WordPress
  • Redakcja
  • Polityka prywatności
StoreMaster
  • You are here :
  • Home
  • Marketing i reklama
  • Jak dobrać fora do marketingu szeptanego?

Jak dobrać fora do marketingu szeptanego?

StoreMaster 30 września, 2022Marketing i reklama Article

Generalnie dobrze wykonany marketing szeptany jest na wagę złota. Dzięki temu można bowiem skutecznie wypromować konkretne marki, sprzedawane na co dzień produkty i/lub świadczone usługi. Niestety, dobry marketing szeptany wcale nie jest taki prosty do przeprowadzenia, jak może wydawać się komuś na samym początku. W końcu trzeba tutaj zwrócić uwagę na szereg istotnych kwestii, aby rezultaty końcowe były zadowalające. Bardzo ważny jest tutaj dobór odpowiednich miejsc w sieci. Czym zatem kierują się eksperci w czasie podejmowania działań na tej płaszczyźnie?

Odpowiednie powiązanie tematyczne

W internecie nie brakuje rozmaitych forów online lub blogów itp. Zadaniem osób przeprowadzających marketing szeptany jest zaś umiejętna selekcja. Tylko wtedy można bowiem pozyskiwać linki o odpowiedniej wartości. W pierwszej kolejności trzeba zdecydować się na fora, które będą właściwie ze sobą powiązane. W tym momencie prowadzisz sklep internetowy, w którym sprzedajesz obuwie na zimę? W takim razie najlepiej byłoby, by marketing szeptany był prowadzony na forach o podobnej tematyce. Jeśli na przykład działania będą podejmowane na stronach dotyczących wakacji w ciepłych krajach itp. to nie można liczyć na satysfakcjonujące efekty końcowe. Czytelnik zauważy promocję obuwia zimowego, ale nie będzie tym zainteresowany. Aby to zatem miało w ogóle jakikolwiek sens, musi wystąpić powiązanie tematyczne. Eksperci mocno zaś dbają o ten właśnie czynnik w czasie planowania swojej pracy.

Właściwa renoma danego miejsca w sieci

Co jeszcze ma tutaj spore znaczenie? Eksperci, którzy realizują na co dzień marketing szeptany, decydują się na fora o odpowiedniej renomie. Dlaczego ta zaś sprawa ma tutaj tak spore znaczenie? Nie dzieje się to przypadkowo. Dlatego właśnie fachowcy z cmspot.pl mocno zwracają na to uwagę. Generalnie pozyskiwanie linków ze stron internetowych (nie tylko polskich, ale także zagranicznych) o dobrej renomie jest pozytywne z wielu względów. Taka ukryta reklama jest lepiej postrzegana przez postronnych obserwatorów. Są zatem większe szanse, że dany czytelnik zainteresuje się zagadnieniem i kliknie w konkretny link, który przekieruje go do sklepu online. Na co jeszcze można tutaj dodatkowo liczyć? Inną zaletą z pozyskiwania linków z tematów na odpowiednich, sprawdzonych i lubianych forach internetowych jest opcja pozyskania bezpośredniego ruchu typu referral. Jest to zaś bardzo korzystne w aspekcie przeprowadzanych działań tego właśnie konkretnego typu.

Fora nie mogą być farmami odnośników

Zależy Ci na tym, by marketing szeptany był przeprowadzony profesjonalnie? W takim razie warto kooperować z ekspertami. Dzięki temu nie stracisz ani pieniędzy, ani czasu. W konsekwencji dana marka będzie natomiast profesjonalnie promowana. Warto zaznaczyć, że coraz więcej osób decyduje się na fachowców. Dzięki temu marketing szeptany będzie od samego początku efektowny. W czasie wybierania forów online nie można decydować się na tak zwane farmy odnośników. Do niczego dobrego to bowiem nie prowadzi. Selekcjonowane domeny muszą być bowiem nie tylko odpowiednio powiązane tematycznie z danym zagadnieniem. Kolejna ważna sprawa jest taka, że powinny mieć stosowne wartości. Dlatego zatem eksperci nie decydują się na miejsca, które wglądają jak tablica z ogłoszeniami. Chodzi tutaj przeważnie o stare, zaniedbane fora, które nie są już w ogóle moderowane. W takich lokalizacjach często są umieszczane reklamy; dosłownie jedna pod drugą. Pozyskiwanie linków z takich stron mija się zaś z celem.

You may also like

Jak skutecznie zarządzać SEO w projektach typu headless CMS

Entity SEO: budowanie kontekstu semantycznego, który wzmacnia widoczność treści

Jak długo utrzymuje się nadruk na koszulce w zależności od technologii wykonania

1 comment

  • Gacek has written: 2 stycznia, 2023 at 12:02 am Odpowiedz

    W interesujący sposób napisane. Pojawi się coś jeszcze w tej tematyce na blogu?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Store Master Portal

Portal internetowy którego treść stanowią artykuły na zróżnicowane tematy. Są to treści tworzone przez copywriterów na tematy które mogą zainteresować każdego czytelnika. Sprawdź nasz portal w którym tematyczność zaczyna się na A, a kończy na literze Z.

Najnowsze artykuły

  • Jak skutecznie zarządzać SEO w projektach typu headless CMS
  • Ziewanie pod lupą: fizjologiczny rytuał, naturalny wentylator czy sygnał ostrzegawczy?
  • Entity SEO: budowanie kontekstu semantycznego, który wzmacnia widoczność treści
  • Koraliki do bransoletek – jak wybrać i z czym łączyć?
  • Jakie ubezpieczenie turystyczne na wyjazd z dziećmi

Najnowsze komentarze

  • StoreMaster - Zapach luksusu na każdą kieszeń – sekrety perfum lanych
  • Ania92 - Zapach luksusu na każdą kieszeń – sekrety perfum lanych
  • StoreMaster - Części zamienne do kombajnów ziemniaczanych
  • Marek90 - Części zamienne do kombajnów ziemniaczanych
  • StoreMaster - Meble do przedpokoju – jak nowocześnie zabudować przedpokój

Nasz portal

StoreMaster to innowacyjny portal wielotematyczny, który służy jako kompendium wiedzy dla każdego, kto pragnie zgłębiać różnorodne aspekty współczesnego świata. Cechując się niezwykłą różnorodnością i głęboką analizą, nasza platforma dostarcza starannie opracowane artykuły na tematy od nauki i technologii, przez zdrowie i wellness, aż po kulturowe recenzje i społeczne komentarze. Wykorzystując nowoczesne narzędzia do badania i analizy, StoreMaster konsekwentnie dostarcza treści, które są zarówno aktualne, jak i ponadczasowe.

Najnowsze artykuły

  • Jak skutecznie zarządzać SEO w projektach typu headless CMS
  • Ziewanie pod lupą: fizjologiczny rytuał, naturalny wentylator czy sygnał ostrzegawczy?
  • Entity SEO: budowanie kontekstu semantycznego, który wzmacnia widoczność treści
  • Koraliki do bransoletek – jak wybrać i z czym łączyć?
  • Jakie ubezpieczenie turystyczne na wyjazd z dziećmi

Najnowsze komentarze

  • StoreMaster - Zapach luksusu na każdą kieszeń – sekrety perfum lanych
  • Ania92 - Zapach luksusu na każdą kieszeń – sekrety perfum lanych
  • StoreMaster - Części zamienne do kombajnów ziemniaczanych
  • Marek90 - Części zamienne do kombajnów ziemniaczanych
  • StoreMaster - Meble do przedpokoju – jak nowocześnie zabudować przedpokój

Nawigacja

  • Redakcja
  • Polityka prywatności

Copyright StoreMaster 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress